Z A W I A D O M I E N I E (wygasły...)

Wołczyn, dnia 20.06.2008r.
URZĄD MIEJSKI
w Wołczynie
46-250 Wołczyn, ul. Dworcowa 1
TI-7624/6-1/2008


Z A W I A D O M I E N I E

o wszczęciu postępowania

Zgodnie z art. 61 §4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U. Nr 98 z dnia 17 listopada 2000 roku, poz. 1071, ze zmianami), w związku z art. 46a ust. 1 Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (jednolity tekst z 2008 roku – Dz. U. Nr 25, poz. 150)

zawiadamiam

że w dniu 16.06.2008r. na wniosek Pana Kazimierza Sztajglika - działającego z upoważnienia gminy Wołczyn - zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na:

przebudowie drogi gminnej Nr 100435 O
(ul. Parkowej) w Skałągach

Akta sprawy znajdują się do wglądu w Urzędzie Miejskim w Wołczynie (pokój nr 31), ul. Dworcowa 1; 46-250 Wołczyn.

Wszelkie uwagi i zastrzeżenia dotyczące inwestycji należy wnosić na piśmie w ciągu 7 dni od daty otrzymania niniejszego zawiadomienia na wskazany powyżej adres.


Zamieszczono:
1. Tablica ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Wołczynie.
2. Strona internetowa BIP Urzędu Miejskiego w Wołczynie.

Otrzymują:
Za zwrotnym potwierdzeniem odbioru
1. Strony postępowania wg wykazu w aktach sprawy.

Do wiadomości:
1. Kazimierz Sztajglik
ul. Piłsudzkiego 11; 46-200 Kluczbork
2. UM a/a.


BURMISTRZ
mgr Jan Leszek Wiącek

powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Marcin Dłubak dnia 26.06.2008
Opublikowana przez Tomasz Olejnik dnia 26.06.2008. Wygasa 26.07.2008. Odsłon 63868
Początek strony