- Przetargi i zapytania ofertowe
- Przetargi
OGŁOSZENIE O PRZETARGU (wygasły...)
Wołczyn, dnia 20.11.2013 r.
Numer sprawy: ZBP 721.9.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 oraz późniejsze zmiany.) Gmina Wołczyn zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Termomodernizacja obiektów szkół podstawowych w Wołczynie i Wierzbicy Górnej
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Gmina Wołczyn
Adres zamawiającego ul. Dworcowa 1. 46-250 Wołczyn
Telefon i faks: 77 4188 340
Adres strony internetowej www.wolczyn.pl
Godziny urzędowania: 7 30 - 15 30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
www.bip.wolczyn.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urzędzie Miejskim w Wołczynie pok. nr 18).
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
- Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań.
- Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na dowolną ilość zadań.
- Opis przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:
Zadanie nr 1 Termomodernizacja obiektu szkoły podstawowej nr 1 w Wołczynie.
Zadanie nr 2 Termomodernizacja obiektu szkoły podstawowej nr 2 w Wołczynie.
Zadanie nr 3 Termomodernizacja obiektu szkoły podstawowej w Wierzbicy Górnej.
Zadanie nr 1 i nr 2 obejmuje w szczególności: Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ścian poddasza, wymianę stolarki okiennej, kompletna wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Natomiast zakres zadania nr 3 poszerzony jest o montaż pompy ciepła i wykonanie przyłącza energetycznego.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość zadań.
3. Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów lub ich części
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie w 2014 r., zakończenie w terminie do 22 sierpnia 2014 r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
- posiadania wiedzy i doświadczenia;
Zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał w jednym roku zamówienia z zakresu budowy lub remontu obiektów budowlanych na kwotę minimum 1 mln. dla zadania nr 1 oraz 1 mln. zł dla zadania nr 2. Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 musi wykazać wykonanie zamówień na łączną kwotę 2 mln. zł. Wykonawcy ubiegający się o zadanie nr 3 powinni wykazać, że wykonali zamówienie na kwotę 1,5 mln. zł w okresie 12 miesięcy z zakresu analogicznym jak dla zadań nr 1 i nr 2. Dodatkowo wymaga się, aby wykonawca dodatkowo udokumentował posiadane doświadczenie w zakresie montażu pompy ciepła. Wykonawcy składający ofertę na wszystkie 3 zadania powinien spełniać wszystkie warunki łącznie
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia;
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do przyjęcia obowiązków kierownika budowy oraz kierownika robót instalacji sanitarnych i elektrycznych (posiadanie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branży).
- sytuacji ekonomicznej i finansowej.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
VIII. Informacja na temat wadium:
Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł dla każdego zadania. W przypadku składania ofert na 3 zadania - 30 tys. zł.
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie
Jedynym kryterium jest cena oferty (100%)
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 17.01.2014 r. do godz. 1200
w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn (biuro obsługi interesanta)
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 17.01.2014 r. do godz. 1230
w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn, pok. 32
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej
Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o dacie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych
Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.11.2013 r.
XVIII. Informacja dotycząca dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej.
Zamówienie dofinansowane będzie z funduszy UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007 -2013
powrót...
Wersja : 1 2 3
Zał. nr 7, 8 i 9 Zad. nr 3
SIWZ i załaczniki
Zał. nr 7, 8 i 9 Zad. nr 2
Zał. nr 7, 8 i 9 Zad. nr 1
Opublikowana przez Leon Chabraszewski dnia 20.11.2013. Wygasa 17.01.2014. Odsłon 6830, Wersja 2