Wydawanie zaświadczeń

Miejsce załatwienia spraw:
Urząd Miejski w Wołczynie
Wydział Spraw Społeczno-Obywatelskich i Obronnych
ul. Dworcowa 1
46-250 Wołczyn
pok. nr 16 (parter Urzędu)
Tel. 77 4188 446 wew. 225
e-mail: meldunki@wolczyn.pl

 

WYDANIE ZAŚWIADCZENIA Z EWIDENCJI LUDNOŚCI

 

Organ administracji publicznej wydaje zaświadczenie na wniosek zainteresowanej osoby złożony w formie pisemnej lub w formie dokumentu elektronicznego.

Pobranie zaświadczenia z ewidencji ludności można dopełnić przez pełnomocnika, legitymującego się pełnomocnictwem, po okazaniu przez pełnomocnika do wglądu jego dowodu osobistego lub paszportu.

Opłaty:

Opłatę za wydanie zaświadczenia należy dokonać w kasie Urzędu lub bezpośrednio na konto Urzędu Miejskiego w Wołczynie.

- zwolnienia z opłaty zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej. Zwolnione z opłaty skarbowej jest  złożenie do sprawy dokumentu stwierdzającego udzielenie pełnomocnictwa udzielonego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu.

Zaświadczenie wydaje się bez zbędnej zwłoki, nie później jednak niż w terminie siedmiu dni.

 

Wymagane wnioski i dokumenty:

- formularz "wniosek o wydanie zaświadczenia"

- druk "pełnomocnictwo"

 


 

Podstawa prawna:

Informacja wytworzona przez Anna Duniec dnia 28.05.2020 9:37
Opublikowana przez Dorota Marynowska - Florczak dnia 28.05.2020 9:37. Odsłon 4497, Wersja 6