OGŁOSZENIE O PRZETARGU (wygasły...)

 

Wołczyn, dnia 20.11.2013 r.

Numer sprawy: ZBP 721.9.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 oraz późniejsze zmiany.) Gmina Wołczyn zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Termomodernizacja obiektów szkół podstawowych w Wołczynie i Wierzbicy Górnej

 I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 Nazwa zamawiającego                  Gmina Wołczyn

Adres zamawiającego                    ul. Dworcowa 1.  46-250 Wołczyn

Telefon i faks:                               77 4188 340

Adres strony internetowej              www.wolczyn.pl

Godziny urzędowania:                    7 30 - 15 30

 II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.wolczyn.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urzędzie Miejskim w Wołczynie pok. nr 18).

 IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  1. Przedmiot zamówienia składa się z 3 zadań.
  2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na dowolną ilość zadań.
  3. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje między innymi:

Zadanie nr 1 Termomodernizacja obiektu szkoły podstawowej nr 1 w Wołczynie.

Zadanie nr 2 Termomodernizacja obiektu szkoły podstawowej nr 2 w Wołczynie.

Zadanie nr 3 Termomodernizacja obiektu szkoły podstawowej w Wierzbicy Górnej.

Zadanie nr 1 i nr 2 obejmuje w szczególności: Ocieplenie ścian zewnętrznych oraz ścian poddasza, wymianę stolarki okiennej, kompletna wymiana instalacji centralnego ogrzewania. Natomiast zakres zadania nr 3 poszerzony jest o montaż pompy ciepła i wykonanie przyłącza energetycznego.

2.   Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość zadań.

3.  Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45200000 - 9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów lub ich części

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 VI. Termin wykonania zamówienia: Rozpoczęcie w 2014 r., zakończenie w terminie do 22 sierpnia 2014 r.

 VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  • posiadania wiedzy i doświadczenia;

Zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał w jednym roku zamówienia z zakresu budowy lub remontu obiektów budowlanych na kwotę minimum 1 mln. dla zadania nr 1 oraz 1 mln. zł dla zadania nr 2. Wykonawca składający ofertę na zadanie nr 1 i zadanie nr 2 musi wykazać wykonanie zamówień na łączną kwotę 2 mln. zł. Wykonawcy ubiegający się o zadanie nr 3 powinni wykazać, że wykonali zamówienie na kwotę 1,5 mln. zł w okresie 12 miesięcy z zakresu analogicznym jak dla zadań nr 1 i nr 2. Dodatkowo wymaga się, aby wykonawca dodatkowo udokumentował posiadane doświadczenie w zakresie montażu pompy ciepła. Wykonawcy składający ofertę na wszystkie 3 zadania powinien spełniać wszystkie warunki łącznie

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia;

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się dysponowaniem osobami zdolnymi do przyjęcia obowiązków kierownika budowy oraz kierownika robót instalacji sanitarnych i elektrycznych (posiadanie uprawnień budowlanych dla poszczególnych branży).

  • sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł

 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

 VIII. Informacja na temat wadium:

Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 tys. zł dla każdego zadania. W przypadku składania ofert na 3 zadania - 30 tys. zł.

 IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 Jedynym kryterium jest cena oferty (100%)

 X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 17.01.2014 r. do godz. 1200

w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn (biuro obsługi interesanta)

 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 17.01.2014 r. do godz. 1230

 w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn,  pok. 32

 XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

 XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

 XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 XVII. Informacja o dacie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.11.2013 r.

 XVIII. Informacja dotycząca dofinansowania zamówienia ze środków Unii Europejskiej.

 Zamówienie dofinansowane będzie z funduszy UE w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego 2007 -2013


powrót...
Wersja : 1 2 3 
Informacja wytworzona przez dnia 20.11.2013
Opublikowana przez Leon Chabraszewski dnia 20.11.2013. Wygasa 31.01.2014. Odsłon 6827, Wersja 3
Początek strony