DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ - ZAKUP IMIENNYCH SZKOLNYCH BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU SZKOLNYM 2017 (wygasły...)

 
Ogłoszenie nr 571448-N-2017 z dnia 2017-08-11 r.

Gmina Wołczyn: 1. Dowożenie uczniów do szkół – zakup imiennych szkolnych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2017
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: Nie

Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołczyn, krajowy numer identyfikacyjny 53141303000000, ul. Dworcowa  1 , 46-250   Wołczyn, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4188340 w. 106, e-mail leonchabraszewski@wolczyn.pl, faks 774 188 344.
Adres strony internetowej (URL): www.wolczyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.wolczyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
www.bip.wolczyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
 
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymaga się przesłania ofert pisemnie
Adres:
Gmina Wołczyn, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 1. Dowożenie uczniów do szkół – zakup imiennych szkolnych biletów miesięcznych w roku szkolnym 2017
Numer referencyjny: EKS.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonywanie przewozów na podst. art. 32 i 39 ustawy z dnia 14 grudnia 2016r. - Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 59) wychowanków oddziałów przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Wołczyn w tym uczniów klas gimnazjalnych Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Jana Pawła II w Wołczynie, uczniów niepełnosprawnych, a także opiekunów uczniów i wychowanków (kursy poranne i popołudniowe z miejscowości zamieszkania uczniów do szkoły/przedszkola i z powrotem; wsiadanie i wysiadanie uczniów/wychowanków odbywa się na wyznaczonych przystankach komunikacji publicznej). Wykonawca zamówienia zapewnia odpowiednią liczbę miejsc siedzących w autobusach oraz pierwszeństwo przejazdu uczniów przed innymi podróżnymi. Na każdej linii komunikacyjnej będą wykonywane co najmniej 2 kursy - kurs poranny i kurs popołudniowy, dostosowane do godzin rozpoczynania i kończenia zajęć szkolnych i przedszkolnych. Wykaz linii komunikacyjnych (tras), na których będą wykonywane przewozy uczniów i wychowanków oddziałów przedszkolnych, zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji (formularz cenowy). Liczby uczniów są wielkościami prognozowanymi - mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający będzie dokonywał zakupu biletów miesięcznych dla uczniów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1992r. o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami publicznego transportu zbiorowego (Dz.U. z 2012r. poz. 1138 ze zm.). Faktury za zakup biletów na poszczególne miesiące będą wystawiane na Gminę Wołczyn. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na każdą z części zamówienia (tras). Wykonawca może złożyć ofertę na wybrane przez siebie części lub na całość zamówienia. Oferta na każdą z części (tras) musi obejmować całość zamówienia z danej części. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na następujące części (trasy), których przewozy będą się odbywały na podstawie ulgowych miesięcznych imiennych biletów miesięcznych: 1) Trasa (część) nr 1 Wołczyn – Krzywiczyny - Bruny - Komorzno – Bruny – Skałągi – Wołczyn, 2) Trasa (część) nr 2 Wołczyn – Świniary Małe - Wesoła/Szymonków – Wołczyn, 3) Trasa (część) nr 3 Wołczyn – Rożnów/Kluczbork – Wołczyn, 4) Trasa (część) nr 4 Wołczyn – Kluczbork – Markotów Mały/Markotów Duży – Wołczyn, 5) Trasa (część) nr 5 Wołczyn – Wąsice – Szum – Wierzchy – Wąsice – Wołczyn, 6) Trasa (część) nr 6 Wołczyn - Wierzbica Górna/Duczów Mały – Wierzbica Dolna - Świniary Małe – Świniary Wielkie – Wołczyn Każdy kurs powinien być wykonywany środkiem przewozowym o ustalonej dla linii pojemności (ilość pojazdów na danym odcinku należy dostosować do ilości przewożonychdzieci), przy czym kurs rozumiany jest jako dowóz i odwóz uczniów. Dane szacunkowe dotyczące przewidywanej liczby zakupu biletów miesięcznych z poszczególnych miejscowości zostały okreslone w formularzu cenowym (zał. nr 2 do SIWZ). Zamawiający zapewnia nadzór – opiekę nad przewożonymi uczniami i wychowankami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art. 32 ust 5 i art.39 ust 3 pkt. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r., poz. 59) . Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania i przedłożenia zamawiającemu odpowiedniego zezwolenia na wykonywanie przewozów regularnych w krajowym transporcie drogowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tym terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany z największą starannością i w zakresie wynikającym z opisu przedmiotu zamówienia. Przewóz świadczony będzie każdego dnia nauki szkolnej, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od zajęć, dni świątecznych, ferii zimowych i letnich i dni wolnych od zajęć wynikających z organizacji roku szkolnego; przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz uczniów zgodnie z ustalonym rozkładem i planem zajęć w przypadku odpracowywania zajęć w innym dniu oraz w dniach przerwy świątecznej, w których uczniowie muszą mieć zapewnioną opiekę w szkole. Ponadto zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę wymaga, aby czynności w zakresie realizacji zamówienia, były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r., poz. 1666 z późn. zm.). Wykonawca jest zobowiązany do złożenia najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji zamówienia, oświadczenia potwierdzającego zatrudnienie osób, o których mowa powyżej, na podstawie umowy o pracę. W razie wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądać innych dokumentów potwierdzających zatrudnienie na umowę o pracę a także wystąpić do Państwowej Inspekcji Pracy o przeprowadzenie kontroli w tym zakresie.

II.5) Główny kod CPV: 60112000-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34980000-0

II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia, polegającego na powtórzeniu tych samych usług, które zostały przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie zostanie udzielone Wykonawcy zamówienia podstawowego pod warunkiem, że Wykonawca: na dzień udzielenia zmówienia spełnia warunki udziału w postępowaniu, wskazane dla zamówienia podstawowego; nie podlega wykluczeniu z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt.1.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
    2017-09-01 2017-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli: a) zgłosił prowadzoną działalność gospodarczą do właściwej ewidencji lub rejestru i posiada zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego, b) posiada ważne zezwolenia właściwych organów na wykonywanie przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.) na wszystkich liniach komunikacyjnych wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ co najmniej na okres od 1 września 2017r. do 31 grudnia 2017 roku, c) posiada ważną koncesję lub licencję zezwalającą na podjęcie i wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób zgodnie z ustawą z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym, d) wykaże, że w ciągu 3 ostatnich lat szkolnych (lub w okresie prowadzenia działalności, jeśli jest on krótszy od 3 lat szkolnych) wykonywał przewozy uczniów i opiekunów, o takim samym lub podobnym charakterze. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą oświadczeniach lub dokumentach.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli: a) posiada aktualne polisy: ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdu mechanicznego (OC) a także następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW) dla każdego autobusu, którym będą wykonywane przewozy, oraz zobowiąże się do zapewnienia takich polis przez cały okres trwania umowy, b) oświadczy, że w całym okresie objętym postępowaniem przetargowym do cen szkolnych biletów miesięcznych będzie stosował ulgi, o których mowa odpowiednio w art. 2 ust. 5 punkt 1 i art. 5 ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1992 roku o uprawnieniach do ulgowych przejazdów środkami transportu zbiorowego (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2012 roku, poz. 1138, ze zm.). Ocena spełnienia przez wykonawców warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą oświadczeniach lub dokumentach.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że Wykonawca: a) dysponuje autobusami spełniającymi wymagania techniczne określone przepisami prawa o ruchu drogowym, w ilości zapewniającej wykonywanie przewozów porannych i popołudniowych na wszystkich trasach; pojazdy wykorzystywane do przewozu uczniów winne być sprawne technicznie i posiadać wszystkie badania i przeglądy techniczne wymagane przepisami prawa, oraz b) gdy wykonawca jako przedsiębiorca osobiście wykonujący przewozy i zatrudnieni przez wykonawcę kierowcy posiadają uprawnienia do kierowania pojazdami samochodowymi którymi będą wykonywane przewozy, oraz wymagane badania określone w przepisach prawa o ruchu drogowym, transporcie drogowym i kodeksie pracy, c) stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących czynności dla kierujących autobusem szkolnym - kierowców na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań, określone zostały we wzorze umowy załącznik nr 8 do SIWZ. Ocena spełnienia przez wykonawców warunku zostanie dokonana w oparciu o informacje zawarte w złożonych wraz z ofertą oświadczeniach lub dokumentach.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1), b) Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 2), c) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału postępowaniu (zał. nr 4), d) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 3), e) Wykaz posiadanych środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia z określeniem: numeru rejestracyjnego, marki i typu pojazdu, roku produkcji, liczby miejsc wpisanej w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, numeru polisy OC i nazwy ubezpieczyciela (załącznik nr 5), f) Oświadczenie o uprawnieniach kierowców wykonujących przewozy ( zał. nr 6 ), g) Kserokopie umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC) oraz umów ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków przewożonych osób, a także deklaracja wykonawcy dotycząca przedłużenia, w przypadku wyboru jego oferty, takiej umowy na okres co najmniej od 01.09.2017 do 31.12.2017r. (załącznik nr 7), h) Potwierdzenie wykonywania przewozów uczniów i opiekunów, lub przewozów o podobnym charakterze, w ciągu jednego roku szkolnego w latach szkolnych 2014/15 – 2016/17 (załącznik nr 9), i) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 10), j) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, k) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, l) Kopie ważnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego i ważnych zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym obejmujących zasięgiem linie komunikacyjne wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dziennik Ustaw z 2013 roku, poz. 1414, ze zm.), m) kopia aktualnej koncesji lub licencji na wykonywanie krajowego transportu osób.

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
a) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1), b) Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 2), c) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu warunków udziału postępowaniu (zał. nr 4), d) Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 3), e) Wykaz posiadanych środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia z określeniem: numeru rejestracyjnego, marki i typu pojazdu, roku produkcji, liczby miejsc wpisanej w dowodzie rejestracyjnym pojazdu, numeru polisy OC i nazwy ubezpieczyciela (załącznik nr 5), f) Oświadczenie o uprawnieniach kierowców wykonujących przewozy ( zał. nr 6 ), g) Kserokopie umów ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC) oraz umów ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków przewożonych osób, a także deklaracja wykonawcy dotycząca przedłużenia, w przypadku wyboru jego oferty, takiej umowy na okres co najmniej od 01.09.2017 do 31.12.2017r. (załącznik nr 7), h) Potwierdzenie wykonywania przewozów uczniów i opiekunów, lub przewozów o podobnym charakterze, w ciągu jednego roku szkolnego w latach szkolnych 2014/15 – 2016/17 (załącznik nr 9), i) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 10), j) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, k) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych, l) Kopie ważnego zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego i ważnych zezwoleń na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym obejmujących zasięgiem linie komunikacyjne wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ, określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dziennik Ustaw z 2013 roku, poz. 1414, ze zm.), m) kopia aktualnej koncesji lub licencji na wykonywanie krajowego transportu osób.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
 
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
 
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
 
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
 
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
 

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
 

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
 

Informacje dodatkowe:
 
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający określa, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy PZP następujące warunki dokonania zmiany umowy: a) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie zamówienia, b) w zakresie wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmiany trasy, liczby uczniów. c) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras przewozu dzieci, ilości przewozów w tygodniu, terminów ich wykonywania oraz liczby dzieci ze względu na okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a podyktowanych potrzebami Zamawiającego wynikającymi z realizacji obowiązku zapewnienia uczniom dowozu do szkoły. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-08-18, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Trasa (część) nr 1 Wołczyn – Krzywiczyny - Bruny - Komorzno – Bruny – Skałągi – Wołczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia został określony w punkcie II.4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 34980000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Trasa (część) nr 2 Wołczyn – Świniary Małe - Wesoła/Szymonków – Wołczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia został określony w punkcie II.4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 34980000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Trasa (część) nr 3 Wołczyn – Rożnów/Kluczbork – Wołczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia został określony w punkcie II.4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 34980000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Trasa (część) nr 4 Wołczyn – Kluczbork – Markotów Mały/Markotów Duży – Wołczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia został określony w punkcie II.4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6, 34980000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Trasa (część) nr 5 Wołczyn – Wąsice – Szum – Wierzchy – Wąsice – Wołczyn
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Opis przedmiotu zamówienia został określony w punkcie II.4 niniejszego ogłoszenia o zamówieniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 60112000-6,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,0
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2017-09-01
data zakończenia: 2017-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin płatności 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:

Załączniki do SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty

Załącznik nr 2 do SIWZ – Formularz cenowy

Załącznik nr 3 do SIWZ – Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp/podstawy wykluczenia

Załącznik nr 4 do SIWZ – Oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp/warunki udziału

Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz posiadanych środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia

Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie o uprawnieniach kierowców wykonujących przewozy

Załącznik nr 7 do SIWZ - Deklaracja

Załącznik Nr 8 do SIWZ – Wzór umowy

Załącznik Nr 9 do SIWZ – Wykaz zrealizowanych przewozów osób w latach szkolnych 2014/2015-2016/2017

Załącznik Nr 10 do SIWZ – Oświadczenie dot. przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej




 

powrót...
Brak załączników
Informacja wytworzona przez Marcin Kaczmarczyk dnia 11.08.2017
Opublikowana przez Tadeusz Olejnik dnia 11.08.2017. Wygasa 19.08.2017. Odsłon 423, Wersja 1
Początek strony