Przetarg nieograniczony - Dowożenie uczniów w roku szkolnym 2010/11: Specyfikacja Istotnych Warunków (wygasły...)

Numer sprawy: ZPB 340 – 7/10

                         

 SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIAw postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn.: „Dowożenie uczniów do szkół w roku szkolnym 2010/2011”

 

 

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Wołczyn, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn

Strona www. bip.wolczyn.pl Godziny urzędowania: 8 – 16 ( Pn ), 730 - 1530 ( Wt – Pt )              

II. Tryb udzielenia zamówienia

  1. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych
  2. Podstawa prawna udzielenia zamówienia publicznego: art. 10 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2007 roku, nr 223 poz. 1655).

 

III. Opis przedmiotu zamówienia

  1. Przedmiot zamówienia składa się z trzech zadań (3 trasy).

2.      Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przewozów wychowanków oddziałów przedszkolnych, uczniów szkół podstawowych i uczniów Publicznego Gimnazjum w Wołczynie, ich opiekunów, a także uczniów niepełnosprawnych z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu. Przewóz będzie się odbywał na 3 trasach

( dzienne przebiegi pojazdów podano dla każdego kursu oddzielnie z zaokrągleniem do pełnego kilometra, na każdym z kursów trasy nr 1 maksymalna liczba przewożonych jednocześnie uczniów wraz z opiekunem wyniesie do 50 osób ):

 Trasa nr 1:

1) Komorzno – Bruny – Skałągi – Wołczyn, 1 kurs poranny [ 21 km ],

2) Wołczyn – Ligota Mała - Świniary Wielkie – Świniary Małe - Wierzbica Dolna – Wierzbica Górna PKP – Wołczyn, 1 kurs poranny [ 25 km ],

3) Wołczyn – Świniary Wielkie - Wierzbica Dolna – Wierzbica Górna PKP – Wołczyn,

1 kurs poranny [ 19 km ];

 

Do obsługi kursów porannych nr 1, 2 i 3 są potrzebne minimum 2 autobusy.

 

4) Wołczyn – Szum – Wąsice wieś – Wołczyn, 1 kurs poranny [ 28 km ],

5) Wołczyn – Duczów Mały – Wierzbica Górna PKP – Wołczyn, 1 kurs poranny 

    [ 20 km],

6) Wołczyn – Szum – Wąsice wieś – Wołczyn, 1 kurs poranny [ 28 km ],

 

Do obsługi kursów porannych nr 4, 5 i 6 jest potrzebny minimum 1 autobus.

 

Minimalna liczba autobusów do obsługi kursów porannych: 3.

 

7) Wołczyn – Świniary Wielkie – Wierzbica Dolna – Wierzbica Górna PKP – Duczów Mały - Wierzbica Górna PKP – Wierzbica Dolna – Świniary Wielkie – Wołczyn, 1 kurs popołudniowy [ 26 km ],

8) Wołczyn – Skałągi – Bruny – Komorzno, 1 kurs popołudniowy [ 21 km ] ,

9) Wołczyn – Wierzbica Górna PKP – Wierzbica Dolna –Świniary Małe – Świniary Wielkie - Ligota Mała - Wołczyn, 1 kurs popołudniowy [ 26 km ],

Do obsługi kursów popołudniowych nr 7, 8 i 9 są potrzebne minimum 2 autobusy.

 

10) Wołczyn – Wąsice wieś – Szum – Wołczyn, 1 kurs popołudniowy [ 28 km ],

 

Do obsługi kursu popołudniowego nr 10 jest potrzebny 1 autobus.

 

Minimalna liczba autobusów do obsługi kursów popołudniowych: 3.

 

Kursy nr 1, 2 i 5 odbywają się równolegle.

Kursy nr 3 i 6 odbywają się równolegle.

Kursy nr 8 i 10 odbywają się równolegle.

 

Zamówienie nie obejmuje kosztów opieki nad uczniami w czasie przewozu na trasie nr 1. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu zapewnia osoba/y zatrudniona/e przez Zamawiającego.

 

Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień 60.10.00.00-9 Usługi transportowe

 Trasa nr 2: 

Wołczyn – Markotów Mały – Wołczyn – Brynica – Wąsice – Brynica – Wołczyn – Brynica - Wąsice – Gierałcice - Wołczyn,                 1 kurs poranny [ 48 km ],

 

Do obsługi kursu porannego jest potrzebny  samochód osobowy 9-miejscowy (w tym kierowca).

  

Wołczyn – Gierałcice – Wąsice – Brynica – Wąsice – Brynica - Wołczyn – Brynica - Wołczyn, 1 kurs popołudniowy [ 35 km ].

 

Do obsługi kursu popołudniowego jest potrzebny 1 samochód osobowy 9-miejscowy (w tym kierowca).

 

Zamówienie nie obejmuje kosztów opieki nad uczniami w czasie przewozu na trasie nr 2. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu zapewnia osoba/y zatrudniona/e przez Zamawiającego.

 

Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień 60.10.00.00-9 Usługi transportowe

 Trasa nr 3:

                                                                                                                                                                                  Ligota Wołczyńska – Wierzbica Górna - Wołczyn – Kup, 1 kurs poranny [ 75 km ],

Do obsługi kursu porannego jest potrzebny 1 samochód osobowy 9-miejscowy (w tym kierowca ).

 

Wołczyn – Kup – Wołczyn - Ligota Wołczyńska –Wierzbica Górna –  Wołczyn, 1 kurs popołudniowy [ 75 km ] .

Do obsługi kursu popołudniowego jest potrzebny 1 samochód osobowy 9-miejscowy (w tym kierowca).

 

Zamówienie obejmuje koszty opieki nad uczniami niepełnosprawnymi w czasie przewozu na trasie nr 3. Opiekę nad uczniami w czasie przewozu zapewnia osoba/y zatrudniona/e przez Wykonawcę. Łączny dzienny czas pracy opiekuna – do 3,5 godziny.

 

Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień:  60.11.34.00-8: Transport osób niepełnosprawnych oraz opieka w czasie przewozu.

 
  1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
  2. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań (tras).
  3. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części zamówienia podwykonawcom.
  4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  5. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
  6. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających.
  7. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów ani aukcji elektronicznej.
 

IV. Termin wykonania zamówienia

Wykonawca będzie świadczył usługi przewozowe w dniach nauki szkolnej okresie od 1 września 2010 roku do 24 czerwca 2011 roku, maksymalnie w ciągu 189 dni.  

 V. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków

1.            O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:

·              Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Wykonawca jest zgłoszony do ewidencji działalności gospodarczej lub właściwego rejestru, posiada licencję na przewozy osób.·              Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawca posiada sprawne i zdolne do przewozu osób pojazdy w ilości nie mniejszej niż określone dla każdej trasy.·              Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22.

·              Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.

2.      Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy:

2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych, opisanych w punkcie 1.

2.2    Podlegają  wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.

2.3   Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.

2.4    Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania

2.5    nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.

3.     Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:

3.1    jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

3.2    jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji

3.3    zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 

3.4    została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia,

3.5    zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny,

3.6    wykonawca w ustalonym terminie nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny,

3.7    jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.

4.     Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

5.     Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełnia.

6.      Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty Wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.

 

VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu

A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:

A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (zał. nr 1).

A.2) Formularz cenowy w zakresie wybranych przez wykonawcę zadań wypełniony i   

        podpisany przez wykonawcę (zał. nr 2).

A3)  Dowód wniesienia wadium

B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania    

     określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.   

     24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:

B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do     

        ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do  

        rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie    

        wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.

B.3) Kopie odpowiednich zezwoleń i licencji, właściwych dla wykonawcy, obejmujących zasięgiem m. in. gminę Wołczyn, określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dziennik Ustaw z 2007 nr 125, poz. 874, ze zmianami) Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu otrzymuje zapewnienie wydania zezwolenia na wykonywanie regularnych specjalnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na daną trasę, na terenie gminy, na okres objęty przetargiem, o ile spełnia warunki do wydania takiego zezwolenia, a na daną trasę go nie posiada.

B.4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3).

C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:

C.1) wykaz posiadanych środków transportowych przewidzianych do realizacji zamówienia z określeniem: marki i typu pojazdu, roku produkcji oraz liczby miejsc wpisanej w dowodzie rejestracyjnym pojazdu (załącznik nr 4).

D .   W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty

D.1) Kserokopia umowy obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych (OC) oraz umowy ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków przewożonych osób na okres co najmniej do końca zajęć szkolnych w roku szkolnym 2010/11, a także deklaracja wykonawcy do przedłużenia, w przypadku wyboru jego oferty, takiej umowy, (załącznik nr 5)

D.2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3).

 F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:

F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

F.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w części B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie (podpisy partnerów).

G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów.

G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem".

G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę

 VII. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami

1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie. Pytania muszą być skierowane na adres zamawiającego podany w pkt. I niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

2. Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się za pomocą faksu na nr faksu 077 4188 344.

Każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz innych informacji przekazanych za pomocą faksu.

3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną.

4. Osobą ze strony zamawiającego upoważnioną do kontaktowania się z wykonawcami jest:

Tadeusz Olejnik, naczelnik Wydziału Edukacji, Kultury, Sportu i Rekreacji Urzędu Miejskiego w Wołczynie, tel. 077 4188 340, wewn. 224 lub 223, w godz. pomiędzy 800 a 1530 .

6. Zamawiający udziela odpowiedzi wszystkim wykonawcom, którzy otrzymali specyfikację istotnych warunków zamówienia chyba, że pytanie wpłynęło do zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.

7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania z wykonawcami.

8. Nie udziela się żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane do zamawiającego zapytania w sprawach wymagających zachowania pisemności postępowania.

9. W szczególnie uzasadnionych przypadkach zamawiający może, w każdym czasie, przed upływem terminu do składania ofert, zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

10. Wprowadzone w ten sposób modyfikacje, zmiany lub uzupełnienia przekazane zostaną, z zachowaniem formy pisemnej, wszystkim wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia a w szczególnych okolicznościach poprzez zmianę ogłoszenia o przetargu.

11. Wszelkie modyfikacje, uzupełnienia i ustalenia oraz zmiany, w tym zmiany terminów, jak również pytania Wykonawców wraz z wyjaśnieniami stają się integralną częścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia i będą wiążące przy składaniu ofert. O decyzji przedłużenia terminu składania ofert, jeżeli będzie to niezbędne dla wprowadzenia w ofertach zmian wynikających z modyfikacji, zawiadomieni zostaną wszyscy wykonawcy, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia.

 

VIII. Wymagania dotyczące wadium

1.      Zamawiający wymaga wniesienia wadium.

1. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia (3 zadania) w wysokości 1 500 zł w tym: dla trasy 1: 1.000 zł, a dla tras 2 i 3 – po 250 zł.

2.      Wykonawca wnosi wadium:

·        w pieniądzu, poprzez dokonaniu przelewu na rachunek Urzędu Miejskiego Bank Spółdzielczy Wołczyn nr 40 8876 0009 0000 1036 2000 0001

·      lub w jednej z poniżej podanych form:

a)             w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,

b)             w gwarancjach bankowych,

c)             w gwarancjach ubezpieczeniowych,

d)             w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.)

d)sposób przekazania: sposób przekazania.

4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.

5. Z udziału w postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy nie wnieśli wadium w  wymaganym terminie.

 

IX. Termin związania ofertą

Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.

 

X. Opis sposobu przygotowania oferty

A. Przygotowanie oferty

1) Wykonawca może złożyć jedną ofertę dla każdego zadania, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.

2) Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.

3) Oferta oraz wymagane formularze, zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.

4) Oferta podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymaga załączenia właściwego pełnomocnictwa lub umocowania prawnego.

5) Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści niniejszej specyfikacji.

6) Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.

7) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.

8) Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości zdekompletowania zawartości oferty.

 B. Oferta wspólna

W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta tych wykonawców musi spełniać następujące warunki:

1. Oferta winna być podpisana przez każdego z wykonawców występujących wspólnie lub upoważnionego przedstawiciela / partnera wiodącego.

2. Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela / partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie/ partnerów - należy załączyć do oferty

3. Przedstawiciel / wiodący partner winien być upoważniony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

4. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań.

5. W przypadku dokonania wyboru oferty wykonawcy występującego wspólnie przed przystąpieniem do zawarcia umowy o zamówienie publiczne przedłożona zostanie umowa regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie. Termin, na jaki została zawarta umowa wykonawców nie może być krótszy od terminu określonego na wykonanie zamówienia

 XI. Miejsce i termin składania i otwarcia ofert 

1.      Oferty należy składać do dnia: 02 sierpnia 2010 roku ( poniedziałek ) do godz. 1200

1.w siedzibie zamawiającego Urząd Miejski w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn, pok. nr 25 (sekretariat).

2.      Oferty zostaną otwarte dnia 02 sierpnia 2010 roku ( poniedziałek ) o godz. 1230

2.w siedzibie zamawiającego pok. nr 32.

3.      Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu / zamkniętej kopercie. Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane do zamawiającego na adres zamawiającego

i oznakowane następująco: Oferta przetargowa „Dowożenie uczniów do szkół”.

Nie otwierać przed 02.08.2010 r. godz. 1230

 XII. Opis sposobu obliczenia ceny

1.      Cena oferty w zakresie każdego zadania z osobna uwzględnia wszystkie zobowiązania, musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem należnego podatku VAT - jeżeli występuje.

2.      Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem każdej z części zamówienia - poszczególnych zadań oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.

3.      Stawka ryczałtowa obejmuje również ewentualne dojazdy autobusów/samochodów osobowych wykonawcy z miejsca postoju (garażowania) do miejsc podstawienia do przewozu na zajęcia szkolne oraz odjazdy autobusów/ samochodów osobowych do miejsca postoju (garażowania) po odwozie uczniów po zajęciach szkolnych.

4.      Cena może być tylko jedna za oferowaną część przedmiotu zamówienia - poszczególne zadania, nie dopuszcza się wariantowości cen.

5.      Cena nie ulega zmianie przez okres ważności oferty (związania ofertą).

 

XIII. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert

1.      Kryteria oceny ofert. Zamawiający ustalił, że jedynym kryterium oceny ofert nie podlegających odrzuceniu jest cena oferty.

2.       Za parametry najkorzystniejsze w tym kryterium, oferta otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałe oferty będą oceniane odpowiednio - proporcjonalnie do parametru najkorzystniejszego. Punktacja 0-100 (100%=100 pkt).

3.       Zastosowane wzory do obliczenia punktowego.

3.

3.                                                 Cena najniższej oferty                                                                                                                          ------------------------------------------------------ x 100%                                                                                                                       Cena oferty ocenianej 

4.      Wynik- oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z ilością uzyskanych punktów. Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą ilość punktów.

5.      Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

   XIV. Informacja o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

1.      Umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej SIWZ oraz danych zawartych w ofercie.

2.      Zamawiający w zakresie każdego z zadań podpisze umowę z Wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę.

3.      W przypadku gdyby wyłoniona w prowadzonym postępowaniu oferta została złożona przez dwóch lub więcej wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający zażąda umowy regulującej współpracę tych podmiotów, przed przystąpieniem do podpisania umowy o zamówienie publiczne.

4.       Zamawiający niezwłocznie zawiadomi Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania.

5.      Umowa zostanie zawarta w formie pisemnej po upływie terminu przewidzianego na wniesienie protestu. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego wykonawcę.

 XV. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy

Zamawiający nie będzie wymagał od wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 XVI. Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy

Postanowienia umowy zawarto w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 6

 

XVII. Pouczenie o środkach ochrony prawnej.

Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy, przepisów wykonawczych jak też postanowień niniejszej SIWZ przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych – protest, odwołanie oraz skarga. Przy czym, zgodnie z przepisem art.184 ust.1a odwołanie przysługuje wyłącznie od rozstrzygnięcia protestu dotyczącego:1.      opisu sposobu oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu; 2.      wykluczenia wykonawcy z postępowania o  udzielenie zamówienia;3.      odrzucenia oferty. 

XVIII. Postanowienia końcowe

1.      Uczestnicy postępowania mają prawo wglądu do treści protokołu postępowania, ofert od chwili ich otwarcia w trakcie prowadzonego postępowania z wyjątkiem dokumentów stanowiących załączniki do protokołu (jawne po zakończeniu postępowania) oraz stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji zastrzeżonych przez uczestników postępowania.

2.      Udostępnienie zainteresowanym odbywać się będzie wg poniższych zasad:

·        zamawiający udostępnia wskazane dokumenty po złożeniu pisemnego wniosku,

·        zamawiający wyznacza termin, miejsce oraz zakres udostępnianych dokumentów,

·        zamawiający wyznaczy członka komisji, w którego obecności udostępnione zostaną dokumenty,

·        udostępnienie może mieć miejsce w siedzibie zamawiającego oraz w czasie godzin jego urzędowania.

 

3.      W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks cywilny.

4.      Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

 

 

XIX. Załączniki

 

 

Załączniki składające się na integralną cześć specyfikacji:

 

                nr 1 formularz ofertowy

 nr 2 formularz cenowy

                nr 3 oświadczenie w trybie art. 22 Pzp,

                nr 4 wykaz środków transportowych przewidzianych do wykonania zamówienia,

                nr 5 deklaracja w sprawie przedłużenia umowy ubezpieczenia OC i NNW,

                nr 6 projekt umowy.

    

 Burmistrz  Wołczyna

 mgr Jan Leszek Wiącek

__________________________

   Kierownik Zamawiającego

   

Wołczyn, dnia 15 lipca 2010 r.                    

                                
powrót...
Wersja : 1 2 3 4 5 
Informacja wytworzona przez Tadeusz Olejnik dnia 16.07.2010
Opublikowana przez Tadeusz Olejnik dnia 16.07.2010. Wygasa 03.08.2010. Odsłon 5779, Wersja 5
Początek strony