OGŁOSZENIE O PRZETARGU (wygasły...)

 

Wołczyn, dnia 08.05.2015 r.

Numer sprawy: ZPF  271.5.2015

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Na podstawie ustawy „Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 Gmina Wołczyn zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Szymonkowie.

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego                  Gmina Wołczyn

Adres zamawiającego                    ul. Dworcowa 1.  46-250 Wołczyn

Telefon i faks:                               77 4188 340

Adres strony internetowej              www.wolczyn.pl

Godziny urzędowania:                    7 30 - 15 30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.wolczyn.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urzędzie Miejskim w Wołczynie pok. nr 19).

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

  1. Przedmiot zamówienia: Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Szymonkowie.
  2. Opis przedmiotu zamówienia

Długość drogi                - 462,64 m + 2 x 25 m
Szerokość jezdni           - 5 m
Nawierzchnia                - asfaltowa
Kanalizacja deszczowa - rury Ø315, 250 i 200 o łącznej długości 237 m

3.       Kod i nazwa wg Wspólnika Słownika Zamówień CPV
45100000-1- Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych: roboty ziemne
45100000-8- Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu.

4.       Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy wykonać do 31 lipca 2015 r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

  • Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  • Posiadania wiedzy i doświadczenia;

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał zamówienie obejmujące budowę lub remont dróg na wartość min 1 mln, w ciągu 12 miesięcy

  • Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia;

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do przyjęcia obowiązku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane w zakresie budowy dróg.

  • Sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Zamawiający uzna, że wykonania spełnia warunek jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

 

IX Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

Kryterium:

- 95% cena

- 5% okres rękojmi#82

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 25.05.2015 r. do godz. 1200

w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn (biuro obsługi interesanta)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 25.05.2015 r. o godz. 1230

 w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn,  pok. 32

 

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Informacja o dacie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 8.05.2015


powrót...
Załączniki:
SIWZ i załączniki
Informacja wytworzona przez dnia 08.05.2015
Opublikowana przez Leon Chabraszewski dnia 08.05.2015. Wygasa 25.05.2015. Odsłon 1170, Wersja 1
Początek strony