OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (wygasły...)

Wołczyn, dnia 24.04.2013 r.

Numer sprawy: ZBP 721.3.2013

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 oraz późniejsze zmiany.) Gmina Wołczyn zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Rewitalizacja zabytkowych parków w Skałągach i Wierzbicy Dolnej

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 Nazwa zamawiającego                  Gmina Wołczyn

Adres zamawiającego                    ul. Dworcowa 1.  46-250 Wołczyn

Telefon i faks:                               77 4188 340

Adres strony internetowej              www.wolczyn.pl

Godziny urzędowania:                    7 30 - 15 30

 II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.wolczyn.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urzędzie Miejskim w Wołczynie pok. nr 18).

 IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Przedmiot zamówienia składa się z 2 zadań:

Zadanie nr 1 Rewitalizacja zabytkowego parku w Skałągach obejmuje m.in.:

nasadzenie drzew i krzewów, bylin, roślin wrzosowatych, pnączy, pokrycie rabat agrowłókniną oraz rozłożenie po nasadzeniu roślin kory oraz:

  • mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem lub usunięciem wierzchniej części pnia - 229 szt.
  • przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych i sanitarnych na zadrzewieniu - 86 szt.
  • wykonanie ścieżek żwirowo-gruntowych o powierzchni 721m2;
  • dostawa i montaż tablic informacyjnych - 2 szt.
  • dostawa i montaż koszy na śmieci - 3szt.
  • dostawa i montaż ławek parkowych - 11 szt.
  • wykonanie drewnianego pomostu nad stawem oraz drewnianych barierek na przepustach wodnych.
  • budowę linii kablowych zasilania lamp parkowych - 369,00 m

Zadanie nr 2 Rewitalizacja zabytkowego parku w Wierzbicy Dolnej obejmuje m.in.:

nasadzenie drzew i krzewów, bylin, roślin wrzosowatych, pnączy, pokrycie rabat agrowłókniną oraz rozłożenie po nasadzeniu roślin kory oraz:

  • mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem lub usunięciem wierzchniej części pnia - 173 szt.
  • przeprowadzenie prac pielęgnacyjnych i sanitarnych na zadrzewieniu - 98 szt.
  • wykonanie ścieżek żwirowo-gruntowych o powierzchni 707m2;
  • dostawa i montaż tablic informacyjnych - 3 szt.
  • dostawa i montaż koszy na śmieci - 3 szt.
  • dostawa i montaż ławek parkowych - 10 szt.
  • wykonanie drewnianego mostku w parku w Wierzbicy Dolnej wraz z faszynowaniem rowu
  • budowę linii kablowych zasilania lamp parkowych - 402,20 m
  • montaż latarni parkowych - 9 szt.

2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

3.  Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45236290 - 9 Naprawa terenów rekreacyjnych

45112710 - 5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych.

45315700 - 5 Oświetlenie uliczne i parkowe

 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 VI. Termin wykonania zamówienia:

zamówienie należy wykonać w terminie: Zadanie nr 1 do 20.08.2013 r., Zadanie nr 2 do 30.09.2013 r.

 VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

2)  posiadania wiedzy i doświadczenia,

Zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonał w jednym roku zamówienia z zakresu kształtowania lub utrzymania terenów zielonych na kwotę minimum 100 tys. zł. 

3)   dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się dysponowaniem osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy oraz osobą do kierowania pracami w zakresie zieleni. Osoby te powinny spełniać wymagania określone w § 23 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Min. Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 27.07.2011 r. Dz. U. 165 z 2011 r. poz. 987.

 4)  sytuacji ekonomicznej i finansowej,

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł

 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

 VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

 IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

 Jedynym kryterium jest cena oferty (100%)#82

 X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 23.05.2013 r. do godz. 1200

w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn (biuro obsługi interesanta)

 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 23.05.2013 r. do godz. 1230

 w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn,  pok. 32

 XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

 XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów

 XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 
 

 

 

 


powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja wytworzona przez dnia 24.04.2013
Opublikowana przez Leon Chabraszewski dnia 24.04.2013. Wygasa 23.05.2013. Odsłon 2584, Wersja 2
Początek strony