OGŁOSZENIE O PRZETARGU (wygasły...)

Wołczyn, dnia 14.05.2009 r.

Numer sprawy: ZPB 340 -6/09



OGŁOSZENIE O PRZETARGU

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) zawiadamiam o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa boisk sportowych-Moje boisko Orlik 2012 w Wołczynie”

1) Nazwa i adres zamawiającego: Gmina Wołczyn, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn

2) Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

3) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie zamieszczona na stronie www.bip.wolczyn..pl

4) Opis przedmiotu zamówienia
• budowa boiska do piłki nożnej, budowa boiska wielofunkcyjnego, wykonanie ogrodzenia i oświetlenia terenu, chodnika oraz montaż trybun widowiskowych.
• kod wg Wspólnego Słownika Zamówień 45 21 22 21-1 Roboty w zakresie budowy boisk sportowych.

5) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

7) Termin wykonania zamówienia: należy zrealizować w nieprzekraczalnym terminie 3 miesięcy od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy dla realizacji prac.

8) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy z Pzp.

8.1 Spełnieni warunki udziału odnoszące się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad:

1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym: jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanowa.

2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą do kierowania robotami budowlanymi w każdej specjalności:
 konstrukcyjno-budowlanej,
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych
 instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych.

3) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN.

9. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu

Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 – Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 do SIWZ

W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy do ofert dołączyć należy:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
3) aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do ofert dołączyć należy:
1) Wykaz robót w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych polegających na budowie boisk sportowych (CPV 45 21 22 21-1), w tym jednego boiska piłkarskiego z nawierzchnią z trawy syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową
2) Wykaz kadry kierowniczej z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do wykonania robót w nw. w specjalnościach:
a) konstrukcyjno-budowlanej
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych

W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do ofert dołączyć należy Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN.

10. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków jakościowych, które należy dołączyć do oferty:
A. Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej:

1) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny.
2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta
3) Atest PZH dla oferowanej nawierzchnią
4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
B. Dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej:
1) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sport Labs Ltd.), dotyczących oferowanej nawierzchni, potwierdzający zgodność jej parametrów z Handbook of Test Methods for Football Turf (dostępny na FIFA.com)
2) Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzającego parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sport Labs Ltd lub dokument równoważny.
3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.

11. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000 zł

12. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Cena oferty - 100%

13. Oferty należy składać do dnia: 18.06.2009 r. do godz. 1200 w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn, (pok. nr 25 sekretariat).

14. Otwarcie ofert nastąpi 18.06.2009 r. o godz. 1230 w siedzibie zamawiającego pok. Nr 32

15. Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

16. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

17. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

18. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających









powrót...
Wersja : 1 2 
Informacja wytworzona przez Leon Chabraszewski dnia 14.05.2009
Opublikowana przez Leon Chabraszewski dnia 14.05.2009. Wygasa 18.06.2009. Odsłon 2326, Wersja 2
Początek strony