OGŁOSZENIE O PRZETARGU (wygasły...)

Wołczyn, dnia 31.03.2015 r.

Numer sprawy: ZPF 271.2.2015

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

Działając na podstawie art. 40 ust. 1  Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 907 oraz późniejsze zmiany.) Gmina Wołczyn zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.: Budowa instalacji bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Sienkiewicza 5 w Wołczynie

 

I.  Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

 

Nazwa zamawiającego                  Gmina Wołczyn

Adres zamawiającego                    ul. Dworcowa 1.  46-250 Wołczyn

Telefon i faks:                               77 4188 340

Adres strony internetowej              www.wolczyn.pl

Godziny urzędowania:                    7 30 - 15 30

 

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.

 

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

www.bip.wolczyn.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (Urzędzie Miejskim w Wołczynie pok. nr 18).

 

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Przedmiot zamówienia składa się z 1 zadania i obejmuje w szczególności:

  • montaż instalacji oświetlenia awaryjnego
  • instalacje sygnalizacji pożaru
  • wydzielenie p.poż. klatki schodowej

2. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

 

3.  Kody Wspólnego Słownika Zamówień:

45312100 - 8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45421100 - 5 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów ścieków

 

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

 

VI. Termin wykonania zamówienia: w terminie od 1 lipca 2015 r. do 31 lipca 2015 r.

 

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,

Zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że

  • posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
  • posiadania wiedzy i doświadczenia;

Zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat, wykonał w okresie 12 miesięcy, zamówienia o łącznej wartości minimum 300 000 zł, bez względu w którym roku, lecz z zakresu budowy lub remontu obiektów kubaturowych.

  • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do

wykonania zamówienia;

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże się dysponuje osobą zdolną do przyjęcia obowiązków kierownika budowy (uprawnienia w zakresie konstrukcji budowlanych).

  • sytuacji ekonomicznej i finansowe

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek jeżeli posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokumentu potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 200 tys. zł

 

2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.

4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.

 

VIII. Informacja na temat wadium:

Nie wymaga się wniesienia wadium.

 

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie

  • 1. Cena - 95% Maksymalna ilość punktów 100.

Ilość uzyskanych przez Wykonawcę punktów będzie obliczona według następującego wzoru:

(cena najniższej oferty / cena badanej oferty) x 100 pkt. x 90%

  • Okres rękojmi - 5% maksymalna ilość punktów 50

Oferta otrzyma maksymalną ilość punktów jeżeli zaoferuje co najmniej 5 letni okres rękojmi. Ponadto, za okres rękojmi 4 lata - 40 punktów, 3 lata - 30 punktów, 2 lata - 20 punktów, 1 rok - 0 punktów.

 

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia:16.04.2015 r. do godz. 1200

w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn (biuro obsługi interesanta)

 

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 16.04.2015 r. do godz. 1230

 w Urzędzie Miejskim w Wołczynie, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn,  pok. 32

 

XII. Termin związania ofertą

 

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

 

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

 

Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej

 

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów

 

Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

 

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej

 

Nie przewiduje się zastosowania aukcji elektronicznej

 

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

 

Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.

 

XVII. Informacja o dacie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

 

Niniejsze ogłoszenie zostało zamieszczono w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 31.03.2015 r.


powrót...
Wersja : 1 2 3 
Załączniki:
SIWZ i załączniki
Informacja wytworzona przez dnia 31.03.2015
Opublikowana przez Leon Chabraszewski dnia 31.03.2015. Wygasa 16.04.2015. Odsłon 2573, Wersja 3
Początek strony